Příjem a další vyřizování vráceného a zaslaného zboží má na starosti naše pobočka v Mühlhausenu. Prosím dodržujte následující postup pro zajištění bezproblémového vrácení zboží:
1. Předpoklady pro vrácení zboží
(následující podmínky platí v případě, kdy není smluvně sjednáno jinak)
- vrácené zboží musí se musí nacházet v prodejeschopném stavu a být zabaleno v originálním balení.
- datum dodání nesmí být starší než tři měsíce.
- za účelem krytí nákladů vrácení účtujeme poplatek za zpracování ve výši 20 % čisté hodnoty zboží, nejméně však 25 €.
vrácení produktů se zvláštním provedením a materiálů vyrobených na zakázku (např. HVI vodiče, zemnicí a zkratovací soupravy atd.) není možné.
2. Oznámení / žádost o vrácení zboží
Prosím informujte nás o zamýšleném vrácení/zaslání zboží předem ještě před jeho odesláním. Oznámení můžete učinit buď přímo vaší kontaktní osobě nebo rovnou kontaktovat naše oddělení pro vrácení zboží „Quality Management Returns“ prostřednictvím emailové adresy [email protected].
3. Prosím použijte náš nový formulář pro vrácení/zaslání zboží
Formulář pro vrácení/zaslání zboží si můžete stáhnout prostřednictvím následujícího odkazu a vyplněný nám jej zašlete emailem v příloze.
Formulář pro vrácení/zaslání zboží
Formulář pro vrácení/zaslání zboží také můžete obdržet po oznámení Vašeho úmyslu vrátit/zaslat zboží.
4. Přidělení čísla pro vrácení zboží
Po obdržení a kontrole vyplněného formuláře vám emailem zašleme přidělené číslo pro vrácení/zaslání zboží. Přidělené číslo slouží k identifikaci vámi vraceného/zaslaného zboží.
5. Označte vracené/zasílané zboží
Abychom mohli jednoznačně identifikovat vámi vracené/zaslané zboží, prosím označte přiděleným číslem na vnější straně všechna balení, která vracíte/zasíláte. Toto číslo prosím uveďte i na vašem průvodním dopisu (např. přiložte kopie vyplněného formuláře pro vrácení/zaslání zboží).
6. Adresa pro vrácení zboží
DEHN SE
Am Ludwigskanal 1
92360 Mühlhausen / Germany
Příjem vratek:
Pondělí až čtvrtek: 07:00 - 12:00 a 12:30 - 15:00
Pátek: 07:00 - 12:00
Prosíme věnujte rovněž pozornost našim Všeobecným obchodním podmínkám (VOP). Dovolujeme si upozornit, že pokud vrácení zboží není ohlášeno předem, může dojít k prodloužení potřebného času ke zpracování.
Máte otázky?
"Quality Management Returns" team (DEHN SE "Returns & Complaints")
Telefon: +49 9181 906 -1790
Email: [email protected]
Případně kontaktujte místní zastoupení.